Sunday 24 April 2011

Rasa mcm kena tipu dlm pembelian online di FB

Izzah ada buat pembelian susu anak izzah online melalui FB.. Pembelian pertama izzah dpt barang dia.. kali ke2 izzah order hampir 2 bulan barang dia x dpt... col Hp dah off.. klu SMS sure x leh jawab.. FB dia pun dah x active.. email x dijawab.. izzah tranfer duit kat dia dlm RM400++.. apa izzah harus buat ea... boleh ke buat report polis.. sblm nie ada org jugak buat report polis pasal dia nie... apa tindakan polis.. boleh ke izzah trace alamat rumah dia atau tempat dia bekerja melalui KWSP dgn adanyer police report.. bg izzah RM400 tu besar... klu kita beli brg online mmg x boleh mintak duit balik ke?? kira hancus ke klu kita klu kita mintak refund balik duit tu. T&C dia tulis 3 weeks.. tp nie dah lebih.... nie yg izzah baca la dlm FB dia sblm nie dan beberapa comment dia pembeli dia la.. tp bagi izzah, izzah berhak mintak balik duit tu sbb izzah transfer duit atas pembelian barang bukan sedekah kat dia kan.. yg izzah paling runsing dan anggap penipuan sbb tel dia dah off email dia pun dah x balas...

No comments:

Post a Comment